עיצוב חדר אוכל בעזרת שולחנות אוכל מעוצבים

עיצוב חדר אוכל בעזרת שולחנות אוכל מעוצבים

חדר האוכל הוא לב ליבו של הבית. זה המקום בו תוכלו להירגע עם המשפחה והחברים וליהנות משיחות וארוחות טעימות. זהו המקום בו נוצרים זיכרונות!

לפני שתתחילו לחפש את תצוגת חדר האוכל המושלמת לביתכם, קחו את הזמן כדי לשקול את הדברים הבאים:

צורה

חשבו למשל על צורת השולחן הרצוי לכם וגם את צורת החדר שלכם. האם שולחן אוכל עגול , מרובע או מלבני יתאים הכי טוב? מדדו תחילה את חדר האוכל ואת הפתח כדי לקבוע בדיוק עם מה החדר יכול להתמודד.  ככלל אצבע, וודאו תמיד שיש לפחות 30 ס"מ בין השולחן לבין הרהיטים שמסביב.

סגנון

אם אתם מחפשים סגנון אוכל מסורתי יותר, גימורי עץ עשירים ורגליים מגולפות קלאסיות הם אידיאליים. עבור עיצוב כפרי, עץ ישן ועיצובים שמנמנים, בשילוב מושבי ספסל, ישיגו את תחושת החווה הזו. ניתן להשיג חדרי אוכל עכשוויים באמצעות שילוב של נירוסטה וזכוכית. התאמת שולחן לכסאות תשלים את המראה המודרני.

שימושיות

אם אתם אוהבים לארח מסיבות ארוחת ערב גדולות, שולחן הניתן להרחבה הוא בחירה שימושית. לחלופין, אם שיחה שקטה מתאימה להרגלי האוכל שלך, בחר שולחן עגול שיאפשר לכולם לשוחח בקלות.

גימור

אם אתם נמצאים בבית עמוס עם הרבה אצבעות קטנות ומלוכלכות, דלגו על סגנונות הזכוכית ופנו ישר לגימורי עץ גס או בהיר המסווים את הבלאי בשימוש היומיומי.

כסאות

אל תהססו לערבב ולהתאים בין סגנונות וחומרים שונים למראה מודרני, אקלקטי: מתכת ועץ, פוליאוריתן מעוצב ועץ קשה – בימינו, הכל הולך. אם יש לכם ילדים צעירים מומלץ להימנע מכסאות מרופדים מבד ובמקום זאת בחרו כסאות עם משטח שניתן לנקות בקלות.

תיאום החלקים

השלם את חדר האוכל שלך על ידי הוספת מזנון מתאם. פונקציונלי ויפה כאחד, מזנון יציע לכם אחסון נוסף עבור סדינים, כלי אוכל וכלי זכוכית. הוסיפו אישיות לחדר האוכל על ידי הצגת פריטי הקישוט האהובים עליכם מעל המזנון.

אפשר להוסיף בקלות את הנגיעה העיצובית לחדר האוכל שלכם על ידי בחירת התאורה המתאימה. כדי להוסיף אפקט דרמטי, שימו תאורת תליון מעל שולחן האוכל. זה ייצור לחדר האוכל שלכם אפקט של גובה תוך יצירת אווירה אינטימית ויפה בערבים.