ברושורים מעוצבים לעסקים

ברושורים מעוצבים לעסקים

מחפשים כיצד לפרסם את העסק? הדפסת ברושורים מעוצבים

דרך אידיאלית לפרסם את העסק אשר בבעלותכם הנה באמצעות הדפסה של ברושורים מעוצבים. על גבי הברושור תוכלו להכניס את כל המידע הרלוונטי לפרסום העסק – החל מפסקה שיווקית, דרך מידע עדכני לגבי המוצרים או השירותים שאתם מציעים, וכלה בפרטי קשר וכתובת העסק. כמובן שחשוב להשקיע בבחירת עיצוב עדכני והולם, בעדיפות לכזה מקורי ומושך. את הברושורים תוכלו לחלק בכניסה לעסק שלכם או להשאיר במקומות רלוונטיים לאותו עולם תוכן (בתי עסק שותפים וכו'). כדי להבטיח שהברושור המעוצב יעשה את עבודתו כראוי, כדאי לעקוב אחר מספר טיפים ועצות שניסחו עבורכם מיטב המומחים בתחום העיצוב והשיווק.

טיפים לעיצוב מנצח של הברושורים עבור העסק שלכם

  • משקיעים בעיצוב אסתטי ומזמיןהדפסת ברושורים שנועדו לפרסום העסק צריכים להיות מעוצבים בצורה שתמשוך את העין של קהל הלקוחות הפוטנציאלי אליו אתם מייעדים את המוצר או השירות שלכם. לפיכך, כדאי להשקיע בעיצוב בצבעים נעימים ובולטים, אך כמובן לא להתפרע עם שילובי הצבעים וההדפסים. זכרו כי בסופו של דבר הברושור צריך גם להעביר מידע ולכן להיות נוח לקריאה מהירה.
  • בחרו סלוגן מנצח ככותרת – מלבד העיצוב האסתטי, מה שעוזר למשוך את העין אל ברושורים שנועדו לפרסום העסק הנו כמובן הסלוגן המתנוסס בראשיתם. תוכלו להדפיס בגדול את המוטו של החברה, השם שלה, וכמובן גם משפט קליט ושנון שיעשה חשק לקרוא גם את שאר המלל.
  • אל תגזימו עם המלל הכתוב – הנטייה הטבעית שלנו היא לנסות ולדחוס כמה שיותר מידע בכמה שפחות מקום או זמן, רק כך אנו מרגישים כי ניצלנו את הבמה עד תום. בעת תהליך עיצוב הברושור, מומלץ לנסות לא להגזים עם כמויות המלל הכתוב. יותר מדי טקסט יהפוך את הברושור לעמוס מדי, ובמקרים קיצוניים, לבלתי קריא בעליל.
  • בחרו בנייר עבה ואיכותי – ברושורים עבור העסק שלכם יכולים לשדר מראה מזמין וקלאסי, כל עוד הם מודפסים על נייר מספיק עבה ואיכותי. פליירים פשוטים אשר מודפסים על ניירות דקים נוטים להתקמט בקלות, וכך גם משדרים עבור הלקוח מראה פחות רציני. ההשקעה הכספית בנייר מעט עבה יותר מהנייר היומיומי משתלמת בהחלט.
  • אל תתפשרו על רמת ההדפסה – לא משנה כמה השקעתם בעיצוב הברושור עבור העסק שלכם, בסופו של דבר הצלחתו תימדד לפי רמת ההדפסה. גם עיצוב מושקע ומוצלח לא יוכל לבוא לידי ביטוי כפי שצריך במידה וההדפסה התבצעה בצורה לא מקצועית מספיק, מה שיכול לגרום לכל העבודה הקשה לרדת לטמיון. לאור זאת, חשוב לא להתפשר על איכות ורמת ההדפסה, גם במחיר של השקעה כספית מעט גדולה יותר.

היעזרו בשירותיה של חברה מקצועית לעיצוב גרפי

כדי להצליח לעצב את הברושור האופטימלי בעבור פרסום העסק שלכם, כדאי להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בעיצוב גרפי של מוצרים מסוגים שונים. חברות מסוג זה מיומנות במיתוג ובפרסום וכך יודעות להתאים את עיצוב המוצר אל המטרה הספציפית שהוא נועד למלא. תהליך העיצוב צריך להתבצע לפי החזון האישי של החברה שאתם מובילים, ולכן כדאי לשכור את שירותיו של מעצב גרפי אשר מזדהה עם מטרותיכם (או לפחות מבין מה הראש או הקהל אליו אתם מכוונים). אל תהססו להחליף מעצבים במידה ואינכם מקבלים את המענה לו אתם מייחלים. לבסוף, לאחר שהגעתם לתוצאה משביעת רצון, מומלץ לבקש חוות דעת נוספת מאדם שלא לקח חלק פעיל בתהליך העיצוב כדי להתרשם מחוות דעתו בטרם הורדת הברושורים לדפוס (לאחר ההדפסה כבר לא תוכלו להתחרט ולשנות..).