אדנית עץ גדולה לעיצוב הגינה, הפרגולה או המרפסת

אדנית עץ גדולה לעיצוב הגינה, הפרגולה או המרפסת

אנו משקיעים כל כך הרבה זמן, אנרגיה ומאמץ בעיצוב הבית והחצר. תחילה אנו קובעים את הסגנון העיצובי והאווירה שאנחנו רוצים בבית שלנו, מחליטים על חומרי הגלם שנשלב בחללים השונים בין אם זה חיפויים או רצפה מפורצלן או פרקט עץ גושני, בוחרים גופי תאורה, רהיטים ולבסוף משלבים מגוון של אביזרים ומוצרי דקורציה במטרה להוסיף עומק וייחודיות.

אחד המוצרים שעושים בדיוק את זה היא אדנית עץ גדולה לעיצוב הגינה, הפרגולה או המרפסת. אדנית עץ גדולה ניתן לבנות או ממשטחי עץ ישנים, או פשוט לרכוש אותה מוכנה במשתלות, חנויות עשה זאת בעצמך, חנויות עץ ואפילו ברשת האינטרנט, בדרך כלל באתרים שמוכרים ציוד לגינה.

איפה כדאי לשלב אדניות עץ גדולות ?

למעשה, אדניות עץ גדולות אפשר לשלב בכל מקום בחלק החיצוני של הבית. ניתן למשל למקם אותן ממש בכניסה לשער, במקרה של בית פרטי, בסמוך לשביל המוביל לכניסה לבית.

אדנית

גם ליד דלת הכניסה, זה יכול להיות מיקום מעולה, רק חשוב לוודא שיש מספיק שמש או מספיק צל, בהתאם לסוג הצמחים שבחרתם לשתול. בנוסף, אדניות עץ גדולות יכולות לשמש כתיחום, ממש כמו גדר לגינה חיה , להוסיף המון צבע וסגנון לאזור הישיבה בין אם זה בפרגולה, סוכך או במרפסת שמש פתוחה.  

אדניות עץ גדולות מה שותלים ואיך?

מכיון ובאדניות עץ יש המון מקום, ניתן לשתול בהם כל מה שרוצים. עצי פרי (לא גדולים מדי), פרחים לפי עונות השנה, תבלינים כמו רוזמרין, בזיליקום, טימין, צמחי מרפא כמו זוטא לבנה, למון גראס, מרווה ועוד ועוד.. אפילו בעזרת אדניות מספיק גדולות, בדרך כלל כאלה שמכינים ממשטחי עץ גדולים, אפשר אפילו ליצור גינת ירקות אורגניים מופלאה. מומלץ לשלב מערכת השקיה וניקוז כדי לשמור על הצמחים, לספק להם את התנאים האופטימליים בכדי שהתחזוקה תהיה מינימלית.

אדניות עץ גדולות כמה זה עולה?

המחירים של אדניות עץ גדולות נעים בין 250-1,200 שקלים, תלוי כמובן בסוג העץ ובגודלן של האדניות.