מרגישים חרדה? להלן טכניקה פשוטה להקלה

מרגישים חרדה? להלן טכניקה פשוטה להקלה

חברים יקרים, אני מקווה שאתם ואהוביכם בסדר, ושאתם שומרים על בטחונכם בכך שאתם נשארים בבית. בשבוע שעבר הייתי מדי לא ממורכזת מכדי לכתוב בלוג, אבל השבוע אני מרגישה יותר על הקרקע. חברה מרפאת אנרגיה נפלאה עשתה לי ריפוי אנרגטי באמצעות שיחה בטלפון, וזה עזר מאוד. (תודה, פגי!). אני מעודדת אתכם לשמור על קשר עם אנשים כמוה, אנשים שעוזרים לכם להרגיש יותר ממורכזים ורגועים.

אלה זמנים מלחיצים עבור רבים מאיתנו. לחץ וחרדה משבשים את הקצב והזרימה של הגוף והאנרגיה, והופכים את האנרגיה שלנו לעוקצנית וכאוטית. (דמיינו ים סוער לעומת ים רגוע.)

הטכניקה הבאה המבוססת על מרידיאן יכולה לעזור לכם להרגיע וליישר את האנרגיה שלכם כשאתם מרגישים סוערים. זה טוב גם למערכת החיסון שלכם. זה ממש קל, ואין חיסרון בלנסות זאת.

המחמם המשולש

מרידיאן המחמם המשולש (נקרא גם משולש החימום ומשולש הביעור) קובע בין היתר את תגובת הלחץ שלנו. בתרבות שלנו, המחמם המשולש עובד שעות נוספות עבור מרבית האנשים גם בנסיבות רגילות – ואלו אינן נסיבות רגילות.

אתם יכולים להרגיע אותו ובכך להפחית את תחושת החרדה שלכם, על ידי הקשה, שפשוף או החזקת הנקודה השלישית במרידיאן (TW3). נקודה זו נמצאת על גב כף היד.

כיצד למצוא את המחמם המשולש 3

כדי למצוא את הTW3, עשו אגרוף עדין. בין העצמות ביד המובילות לזרת ולקמיצה, תראו סלידה או שקע קל (ממש מתחת לעצמות מפרקי האצבעות). זה הנקודה.

כיצד להרגיע את המשולש המחמם על ידי הקשה, שפשוף או החזקת הTW3

הקישו, שפשפו או לחצו על נקודה זו למשך דקה. נשמו עמוק (אך בנוחות) בזמן שאתם עושים זאת – נשימות מלאות ונחמדות עד לשליש התחתון של הריאות.

ואז החליפו ידיים, והמשיכו לנשום עמוק.

זה הכל. רק אל תנסו לעשות זאת בזמן שאתם נוהגים. (אבל ידעתם את זה כמובן.)

יתכן שייקח 20 דקות בערך עד שהורמוני המתח יתנקו מגופכם (אם כי זה עובד מהר מאוד עבורי).

אני שולחת לכם איחולים לזמן שלוו והרמוני של מנוחה והשתקפות, יחד עם תקווה שרגע זה של תהפוכות אנרגטיות ישמש פתח למהפך שעולמנו כל כך זקוק לו.