מדוע עליכם לחבר את האסלה שלכם לרצפה

מדוע עליכם לחבר את האסלה שלכם לרצפה

יתכן שלא תסכימו, אך סמכו עלינו, כדאי לכם. נראה כי נושא חיבור האסלה לרצפה עורר דיון לא קטן בקרב לקוחות, אינסטלטורים ואנשי עשה-זאת-בעצמך. האם זה חכם לחבר את האסלה לרצפה, או פשוט להשאיר אותה כמו שהיא? מתברר, שחיבור האסלה לרצפה היא למעשה דבר חכם.

הוויכוח קשור במים דולפים. על פי אאר אינסטלציה בתל אביב אנשים מעלים את הטענה כי אי חיבור האסלה יכול לסייע כאשר האסלה דולפת. לקוחות אלה אומרים כי חיבור האסלה לרצפה יכלא מים מהאסלה הדולפת ויגרום נזק מתחת לאסלה ומסביב לה, מכיוון שאין לה יכולת לדלוף על הרצפה.

למרות שתאוריה זו הגיונית, היא למעשה שגויה. אסלה לא תדלוף לעולם על הרצפה. אם יש דליפות שמתרחשות בשירותים, זה היה קורה דרך הרצפה ולא על הרצפה. השירותים נוטים לדלוף למטה (בדרך כלל למרתף), ומקרים בהם אסלה דולפת על הרצפה זה למעשה די נדיר. בנוסף אם אתם מתמודדים עם אסלה דולפת, פשוט לנגב את הבלגן לא יספיק. יש כל כך הרבה שנדרש כדי לתקן אסלה דולפת.

עם זאת, זה לא מסביר את הסיבה שמאחורי חיבור האסלה לרצפה מלכתחילה. ישנם שני דברים שחשוב לקחת בחשבון כשמדובר בחיבור האסלה לרצפה.

החיבור מונע ריח

כן, השירותים הוא מקום להתנקות בו, אבל זה יכול בקלות להיות מקום שלוכד ריחות רעים למדי. אם לא תחברו את האסלה לרצפה, תוכלו למצוא את עצמכם מריחים שאריות ממי השטיפה המסריחים, מי אמבט, או גרוע מכך, שאריות הצרכים שלכם.

חיבור האסלה שומר על אבטחת השירותים

לא חשבתם שצריך לדאוג מזה שהאסלה זזה? תחשבו שוב! חיבור האסלה שומר על האסלה שלכם מאובטחת לרצפה, ומונעת פציעות ותקלות בשירותים.

על פי קוד האינסטלציה הבינלאומי נדרש לחבר את האסלה לרצפה, וכעת שאתם יודעים את הסיבה לכך, מדוע שלא תרצו? זה עוזר ביצירת בטיחות בחדר האמבטיה ואפילו מספק הגנה סניטרית. אז אם עוד לא חיברתם את האסלה לרצפה (או שאתם עומדים להחליף אסלה לגמרי), הנה כיצד לעשות זאת.