אינסטלטור בראשון לציון מסביר על: תקלות נפוצות באינסטלציה

אינסטלטור בראשון לציון מסביר על: תקלות נפוצות באינסטלציה

תקלות אינסטלציה הן דבר נפוץ הן בבתים פרטיים, הן בבתים משותפים והן במקומות ציבוריים או עסקים. זה ממש לא משנה אם הבניין ישן או חדש, זה קורה לכולם. אם נקפיד לתחזק את מערכת האינסטלציה ולקרוא אחת לכמה חודשים לאינסטלטור בראשון לציון, תל אביב או נס ציונה נוכל להפחית את הסיכוי לכל אותן תקלות.

 

אז הנה כמה תקלות והסבר מקצועי מפורט הניתן על ידי אינסטלטור בראשון לציון הפועל בתחום שנים – מה עושים ואיך פועלים…

 

  1. שעון המים המותקן לא מפסיק להסתובב

מה עושים? במצב שבו שעון המים לא מפסיק להסתובב זה ברור שיש נזילה, טפטוף או בעיה אחרת. קודם כל עלינו להזמין בעל מקצוע שנעזר במצלמה טרמית המסייעת באיתור הנזילה תוך זמן קצר. בנוסף, יש לבצע בדיקה מקיפה בכל האסלות ולבדוק אם קיים טפטוף בדוד שלרוב נוצר כתוצאה מהצטברות של אבנית.

  1. המים לא יורדים בשירותים

מה עושים? במידה וניסיתם לפתוח את הסתימה עם פומפה, בצורה ידנית, זאת לאחר שעטפנו את היד עם כפפה עלינו לבדוק האם יש משהו שחוסם את הזרימה של המים ומונע מהמים לרדת. אינסטלטור מקצועי יבצע בדיקה יסודית באמצעות משחולת.

  1. ריח רע מפתח הניקוז

מה עושים? עלינו קודם כל לבדוק את הפתח של הביוב ולראות אם יש לכלוך או עלים שחוסמים אותו. יש לנקות את פתח הניקוז באמצעות מברג או בעזרת מפתח אלן ופלייר ולמשוך את הפתח למעלה. את הניקוי והניגוב יש לבצע באמצעות מגבונים לחים.

 

חשוב לזכור, לעתים מדובר בתקלה פשוטה אותה ניתן לתקן בעצמנו, אך יש פעמים בהן עלינו לקרוא לאינסטולטור מקצועי. במידה ומדובר בתקלה דחופה יש לפנות לאינסטלטור הפועל 24 שעות ביממה אך במידה ולא הצלחנו להשיג זמינות מיידית, ניתן לתקן זמנית בכל מיני דרכים את הנזילה או הטפטוף עד שהאינסטלטור יוכל להגיע. יש לבדוק שהאינסטלטור אכן מתמקצע בתיקון התקלה ולכן אם רק תוכלו לזהות את התקלה בעצמכם ולשאול את האינסטלטור שאלות מקצועיות בטלפון תוכלו לחסוך המון זמן.