כיצד למצוא מתקין שיש איכותי ואמין

כיצד למצוא מתקין שיש איכותי ואמין

אם אתם שוקלים להשיג משטחי שיש חדשים למטבח או לחדר האמבטיה שלכם, קחו בחשבון שאיכות ההתקנה הינה גורם מכריע באיך המשטחים הללו ייראו ויעמדו בשנים הבאות. דלפקי המטבח שלכם למשל הם מוקד החדר כולו ועם התקנה תת-תקנית, ישאירו את החדר כולו נראה פחות ממושלם.

 

איך אתה מוצא מתקין שיש מקצועי ? העצות במדריך השיש הזה יעזרו לכם לאתר ולהשכיר את קבלן השיש הנכון שיעשה את העבודה בביתכם.

 

בקש מאחרים המלצות

 

ביצוע שיחות אקראיות מתוך ספר הטלפונים הוא אף פעם לא התוכנית הטובה ביותר. אתה רוצה לשמוע ביקורות אישיות מאנשים שיש להם ניסיון עם הקבלן. אם יש לך חברים שהותקנו בהם משטחים דומים, שאל אותם מי עשה את העבודה. אם משטחי השיש נראים טוב ואם החבר נותן המלצה טובה, שקול לתת שיחה לבעל המקצוע.

 

קבל המלצות מקמעונאים מומחים

במקרים מסוימים, תקנו את משטחי השיש מאותם אנשים שיטפלו בהתקנה. אם זה המקרה, בקש הפניות והתקשר אליהם. ככל הנראה יהיה להם אלבום תמונות, אולי מקוון, שיראה את עבודותיהם. אם אתה קונה את משטחי השיש מחנות שיפוץ בית, בקש המלצות מאנשי המכירות.

 

ראיין כמה קבלנים

אם אתה באמת רוצה את ההתקנה הטובה ביותר, לוקח קצת זמן למצוא את המתקין המתאים. התקשר לקבלנים ששמעת עליהם דברים טובים. שאל את השאלות החשובות הללו: כמה זמן התקנת משטחי שיש? עד כמה אתה מנוסה עם סוג השיש הזה? מי עוד יעזור בתפקיד וכמה הם מנוסים? האם אתה עובד על עבודות שכבר עכשיו אפשר לחפש ולהסתכל? מתי אתה יכול להתחיל וכמה זמן ייקח?

 

קבל תמיד התחייבויות בכתב

בחר את מספר הקבלנים המובילים מתהליך הראיון ובקש מהם התחייבויות בכתב. יתכן שהם ירצו לבוא לביתך ולהציץ במקום. סביר להניח שהם ירצו להכיר את המותג של משטח השיש שהתקנתם. אם כבר יש לך את המשטחים, הם ירצו לבדוק אותם לפני שיתנו לך הערכה.

 

עקוב אחר תחושת הבטן שלך

עיין בהערכות הכתובות ושאל שאלות לגבי כל מה שיש לך ספק לגביו. ברגע שאתה מסכים להצעה וחותם עליה, ההסכם הופך למסמך משפטי. בחר לקבלן שלדעתך יש את רמת הניסיון והמיומנות הנכונים לבצע עבודה נהדרת בהתקנת שיש. אם אתם מתלבטים בין 2 קבלנים, בחרו את המחיר הנמוך יותר או זה שיכול להתחיל יותר מהר, לפי העדיפות שלכם. אם אתה מעדיף אחד על פני האחר אך הוא אינו מציע את המחיר הנמוך ביותר, בקש מהקבלן להתאים את המחיר לקבלן השני. יתכן שתוכלו לנהל משא ומתן על עסקה טובה יותר.

 

לאחר שבחרת קבלן, תעבור על הפרטים לגבי מועד תחילת העבודה. שאלו באיזו שעה הם מצפים להגיע ולעזוב כל יום, כך שתוכלו לתכנן את לוח הזמנים שלכם במהלך התקנת המשטחים, אם יש לך שאלות או אם משהו לא נראה בסדר, אל תהסס לדבר. תקשורת טובה עם קבלן השיש חשובה להשלמת העבודות בהצלחה.