מהו קידום "ממומן"?

מהו קידום "ממומן"?

קידום ממומן כשמו הוא, הוא קידום אשר קונים בכסף והוא אמצעי קידום אתרים מהיר ומניב תוצאות טובות ומספקות בניגוד לקידום "אורגני".

קודם כל, חשוב להבהיר שקידום אתרים מסוג זה דורש את משאב הכסף הנחשק, ולאתרים המתחילים והמתבססים, קידום זה מומלץ בחום מכמה סיבות:

  1. היחשפות העסק\האתר שלך לכמות לקוחות פוטנציאלים אדירה במנועי החיפוש של גוגל, יאהו!, בינג וכיו'ב.
  2. שליטה בקהל היעד שלך ע"י חשיפה ממוקדת אליהם.
  3. הקידום הנ"ל מבוצע בצורה הטובה ביותר ומניבה פירות בזמן קצר לעומת קידום אתרים "אורגני" אשר דורש חודשים ואף יותר.

 

הקידום יכול להתבצע בכמה כיוונים, וביניהם – ברשתות החברתיות, Facebook, Google Plus, ובמיקום מיוחד במנועי החיפוש ("קופסאת" המודעות  או הקישורים הראשונים של גוגל אשר מופיעים בעמוד ה-1 תמיד).

אופן התשלום לאמצעי הפרסום הוא בדר"כ על-פי שיטת "PPC", כלומר Pay-Per-Click(תשלום על כל לחיצה) והוא הנפוץ והנוח ביותר בתחום.

 

מתי יש צורך בקידום "ממומן"?

 

יש צורך בקידום "ממומן" למטרות שיווקיות קצרות טווח או למבצעים התלויים בזמן או באירועים מסוימים (חגים, עונות השנה וכ"ו).

ברשתות הפרסום של מנועי החיפוש כגון Google AdWords, אפשר למקד את מסע הפרסום לפי מיקום גאוגרפי ומילות מפתח ספציפיות וגם ניתן לבחור באיזה ימים ואף שעות יופיעו המודעות בתוצאות החיפוש. הקידום ה-"ממומן" מתאים לעסקים מכל הסוגים, וכל מפרסם יכול להגדיר את התקציב היומי ואת העלות המקסימלית לכל הקלקה(CPC). ניתן לעקוב אחרי הצלחות הקמפיינים, לשפר את אחוזי ההמרה ואת החזר ההשקעה.

יש צורך בכך אפילו בכדי להשיג עוד Traffic איכותי וממוקד לקהל יעד פוטנציאלי ולהופיע בעמוד הראשון של גוגל זה תמיד דבר טוב, אין חיסרון בכך מלבד סכום מסע הפרסום שגם הוא מזערי, תלוי היכן בוחרים.

איפה הכי כדאי לבצע קידום "ממומן"?

 

כמו שכולם יודעים, הכי כדאי לבצע קידום "ממומן" זה איפה שיש הכי הרבה גולשים ולקוחות פוטנציאלים לעסק\לאתר שלך.

מכאן ניתן לראות שהכי כדאי זה ברשת החברתית Facebook ובמנוע החיפוש Google שבהם גולשים מיליונים מדי יום. בשתי האפשרויות מסע הפרסום נוח ונגיש כולל המחירים ואופן ביצוע הפרסום והופעת הקמפיין שלכם.

רצוי לשים-לב האם כדאי לאתר שלך\לעסק שלך קידום "ממומן", האם יש צורך בכלל? האם ניתן להסתפק בקידום "אורגני" או לשלב? כל החלטה יכולה להניב פרי אם היא תבוצע על הצד הטוב ביותר.