תוכנית שירות מותאמת אישית של מוסך מורשה סוזוקי

תוכנית שירות מותאמת אישית של מוסך מורשה סוזוקי

תוכנית שירות של מרכז השירות המורשה של סוזוקי תוכננה כדי לעזור לכם לתחזק את הרכב שלכם בתדירות קבועה, עם אנשי הצוות במוסך שדואגים לטיפול בכל דרישות השירות של הרכב שלכם.

כל העבודה מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים המומלץ של היצרן, על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בתחום, שיש להם גישה לציוד האבחון וכלי הסדנה העדכניים ביותר. בנוסף לתוכנית המותאמת לרכב הספציפי שלכם, יש גם שורה של הטבות שיחסכו לכם כסף.

יתרונות בחירת תוכנית השירות של מוסך מורשה סוזוקי

בעבר, תוכניות שירות בהתאמה אישית מטעם יצרני רכבים, היו זמינות לרכבי יוקרה בלבד, אבל היום, רוב המכוניות החדשות נמכרות עם תוכנית תחזוקה או שירות כסטנדרט או כתוספת אופציונלית. תוכנית שירות של מוסך מורשה סוזוקי כוללת מספר הטבות וחיסכון, הכוללים:

  • הנחות על כל התיקונים המכניים, העבודה והצמיגים.
  • הנחות על כל האביזרים כולל התאמה.
  • בדיקות מקיפות ושירותי דיאגנוסטיקה לרכב, שמתבצעים בתדירות קבועה.
  • תיקון לכל תקלה.
  • כל תוכנית מורכבת בהתאמה אישית לצרכי הרכב, העדפותיכם והתקציב שעומד לרשותכם.
  • שטיפה וניקיון הרכב בכל ביקור במוסך.
  • בדיקות עונתיות לתקינות הרכב.

היתרון הוא שאין עלויות נוספות הכרוכות בטיפול ותחזוקה נאות של הרכב שלכם, כך שתוכלו לתקצב בדיוק כמה המכונית החדשה שלכם עומדת לעלות מדי חודש. במידה מסוימת, תוכניות השירות המוצעות על ידי מוסך מורשה סוזוקי גם מגנות עליכם מפני עליות המחירים הבלתי נמנעות על עבודה עם חלקים מקוריים.

מהי אחריות?

כל הרכבים החדשים נושאים סוג של אחריות, אבל הם יכולים להיות שונים ממותג אחד למשנהו. עם זאת, כולם מוגבלים מבחינת זמן וקילומטראז'. האחריות של המכונית החדשה שלכם היא בעצם הבטחה של היצרן שלו שפגמי ייצור או מפעל יתוקנו, או יוחלפו, תוך פרק זמן מסוים.

הפריטים הנפוצים המכוסים באחריות כוללים את המנוע, תיבת ההילוכים, הרכיבים החשמליים, מערכות הדלק, מערכות השמע והחיישנים. פריטים שאינם מכוסים בתוכנית הטיפול והתחזוקה של מוסך מורשה סוזוקי כוללים פריטי בלאי כלליים כגון צמיגים ורפידות בלמים, וכל נזק שנגרם כתוצאה מהתעללות המשתמשים. צמיגים, למשל, יגיעו עם אחריות יצרן משלהם.