מאפייני הגרלת הפיס 777

מאפייני הגרלת הפיס 777

הגרלת הפיס 777 היא משחק שמאפשר בחירת שבעה מספרים מטבלה גדולה של שבעים מספרים. הגרלה זו מתקיימת פעמיים ביום והתוצאות מציגות 17 מספרים שעלו בגורל, שמהווים את ההשתתפות בהגרלה, כאשר מתוכם המשתתפים מתבקשים לנחש נכון שבעה מספרים.

ניחוש נכון של שבעה מספרים מתוך 17 המספרים שעלו בגורל, מזכה את המשתתפים בסכום זכייה של שבעים אלף ₪. פרסי ההגרלה משתנים ובדרך כלל גם מתחלקים בין הזוכים, כמו בהגרלות הלוטו.

וכמו בלוטו גם ב-777 אפשר לנחש רק חלק מהמספרים ועדיין לזכות

המשתתפים בהגרלת 777 יכולים, כמו בהגרלות הלוטו, לנחש חלק מהמספרים שעלו בגורל, ולקבל חלק מהפרס, ובזכות הטכנולוגיה המתקדמת שעליה מבוססות ההגרלות, משחק זה הוא המשחק האהוב ביותר על אנשים רבים, בזכות שיטת המשחק שמאפשרת זכייה בסכומים גבוהים.

הסיכויים של המשתתפים לזכות במשחק הם 1:2.68, מה שאומר שכל טופס שיש לו שלוש טבלאות, יכול בממוצע לזכות בפרס. לכן אין זה פלא שמשחק זה אהוב ופופולרי כל כך. הייחודיות של ההגרלות היא האפשרות לזכות בפרסים במשחקים גם במקרים בהם המספרים שהמשתתפים ניחשו, בכלל לא נבחרו.

והנה היתרונות שחשוב שתכירו

האמת היא שמשתתפים בהגרלת 777, שמנחשים נכון את המספרים, זוכים בפרס בלי להתחלק בסכום הזכייה עם משתתפים אחרים שגם הם זכו. כשמשתתפים מנחשים נכון שבעה מספרים, הם זוכים בסכום של שבעים אלף ₪, וכשהם מנחשים נכון שישה מספרים, הם זוכים בחמש מאות ₪.

משתתפים שמנחשים נכון 5 מספרים מהמספרים שנבחרו, זוכה ב-50 ₪, ומשתתפים שמנחשים נכון 4 מתוך המספרים שנבחרו, מקבל עשרים ₪. ניחוש של שלושה מספרים מזכה את המשתתפים ב-5 ₪ וכך גם במקרה של אפס ניחושים נכונים.

התדירות הגבוהה של המשחקים היא שמגבירה את סיכויי הזכייה

כדי לאפשר למשתתפים במשחקי 777 שפע אפשרויות לזכות, ההגרלות נערכות מדי יום, עם כללים פשוטים שכל אחד יכול להבין. כל מה שצריך לעשות זה רק לנחש נכון שבעה מספרים מתוך שבעים, ואם הניחושים נכונים, ניתן לזכות בפרסים.

כדי להבין את הבסיס למשחק, אפשר לנסות למלא טופס מקוון, לבדוק את סטטיסטיקות הזכיות ולהבין את המידע השלם שיסייע להגביר את סיכויי ההצלחה במשחק.