קידום באינסטגרם – איך עושים זאת לבד?

קידום באינסטגרם – איך עושים זאת לבד?

אינסטגרם היא רשת חברתית שהפכה רלוונטית בעיקר לבעלי עסקים וחברות שרוצים לבצע מיתוג, קידום והגדלת מעגל הלקוחות שלהם. על מנת להתחיל לקדם עצמכם, חשוב לדעת כי אינסטגרם היא לא רשת שמתאימה רק לדור הצעיר, להפך, כיום יותר ויותר אנשים מהדור הישן, מוצאים את האינסטגרם ידידותי במיוחד. מלבד זאת, השימוש שנעשה באינסטגרם על ידי בעלי עסקים, הופך לגדול יותר ולכן חשוב להבין אותו.

אז כיצד מתחילים?

פתיחת חשבון בצורה קלה – על מנת להתחיל קידום באינסטגרם , יש לפתוח חשבון אינסטגרם. פתיחת חשבון נעשית בצורה קלה על ידי הורדת האפליקציה ומעקב אחר ההנחיות הפשוטות של הרשת. לאחר פתיחת החשבון יש לתת לחשבון שם, וחשוב שהוא יהיה בשם בו אתם מוכרים ומופיע בדף העסקי שלכם ובאתר האינטרנט. חשוב לקשר בין האתר שלכם לאינסטגרם על ידי הוספה פשוטה של האייקון באתר.

 

בניית הפרופיל – בניית הפרופיל באינסטגרם הוא חלק חשוב בקידום באינסטגרם. חשוב לתאר בצורה טובה את מהות העסק, ולאפשר בחשבון את כלל המידע החשוב על העסק. אינסטגרם אינו מקצה מקום רב למלל, לכן חשוב לתמצת את מהות העסק עד כמה שניתן. אם אתם אמנים, דוגמנים, שחקנים ועוד – נסו להיות יצירתיים יותר בתיאור שלכם בחשבון.

שימוש בבלוג העסקים של הרשת – בגלל השימוש הנרחב של עסקים באינסטגרם החליטו בחברה לפתוח בלוג לעסקים. את הבלוג ניתן למצוא תחת Instagram for Business שם ניתן לקבל מגוון עצות על ניהול חשבון עסקי באינסטגרם.

 

פרסמו תמונות טובות – אינסטגרם כולו עוסק בתמונות. לכן חשוב לפרסם תמונות יפות, מעניינות ואיכותיות ולעשות שימוש בפילטרים של אינסטגרם על מנת לסגנן אותן. בצורה זאת תוכלו למשוך יותר עוקבים לאינסטגרם שלכם.

היו פעילים ברשת – פעילות ברשת היא חלק בלתי נפרד מקידום באינסטגרם. ולכן חשוב להעלות תמונות כמה פעמים בשבוע, לעקוב אחר אנשים חדשים, להגיב על תמונות ולפרגן. בצורה זאת תוכלו להגדיל את העניין שייווצר בעקבות התמונות שלכם וחשבון האינסטגרם שלכם.

עוד חשוב להכין סרטוני ווידאו לאינסטגרם – כיום ניתן לצלם סרטון וידאו באורך של חמש עשר שניות ולהעלות אותו לרשת. סרטון מסוג זה יעלה את הפופולאריות שלכם ברשת.