פיצה שלי קריית שמונה

פיצה שלי קריית שמונה

אנשים רבים נוהגים להזמין פיצה בטלפון מפיצה שלי קריית שמונה ושתגיע אליהם עד הבית מכמה סיבות עיקריות. הסיבה העיקרית להזמין פיצה הביתה מפיצה שלי קריית שמונה היא הנוחות. מי מאיתנו לא אוהב שמכינים עבורו ארוחה אחת לכמה זמן, בטח כאשר מדובר על ארוחה איטלקית שכולל. פיצה דקה אשר עשויה בתנור לבנים ייחודי. בנוסף אנחנו חוסכים זמן יקר כאשר אנחנו מזמינים מגש פיצה מפיצה שלי קריית שמונה היות ובזמן הזה שאנחנו מחכים לפיצה אנחנו יכולים לעשות דברים אחרים כמו לסדר את הבית, לעבוד, להכין את הילדים לשינה בזמן שאנחנו ממתינים לארוחת הערב שתגיע אל דלת ביתנו.

 

כאשר נבצע הזמנה מפיצה שלי קריית שמונה אנחנו יכולים להיות בטוחים שלא תהיינה טעויות בהזמנה. מי מאיתנו לא חווה את החוויה הזו בה אתם מזמינים פיצה עם התוספות האהובות עליכם ובסופו של דבר מקבלים פיצה אחרת לגמרי עם תוספת שאתם בכלל לא אוהבים. אין חוויה יותר מכעיסה מזה אחרי שחיכיתם כל כך הרבה זמן להזמנה שלכם ושילמתם ממיטב כספכם. אצלנו כל הזמנה נבדקת פעמיים, כמובן מול הלקוח בעת ההזמנה וכאשר מתחילים להכין אותה וכמובן בעת האריזה כאשר היא מגיעה לשליח. כך שאצלנו בפיצה שלי קריית שמונה עושים הכל על מנת למנוע כל טעות אפשרית בהזמנה.

 

אצלנו בפיצה שלי קריית שמונה תקבלו יחס אישי כל הזמן, בין אם תגיעו אלינו לפיצרייה ובין אם תזמינו דרך הטלפון. צוות המלצריות המסור שלנו יעשה את המירב על מנת לתת לכם שירות נעים וביתי וכך גם המוקדנים הטלפונים בעת הזמנה בטלפון ואפילו השליחים שלנו יתנו לכם הרגשה של משפחה בעת המסירה של ההזמנה. השליחים שלנו יעשו את המירב על מנת להגיע אליכם במהירות האפשרית ולקצר ככל שניתן את זמן ההמתנה בין הרגע שבו הפיצה יצאה מהתנור ועד הרגע בו הפיצה מגיעה אליכם הביתה. ככל אנו ממליצים לכם לחמם את התנור בבית שלכם וברגע שהפיצה מגיעה להכניס אותה לתנור לשלוש דקות ולתת לה בוסט של חום וקריספיות.