עובש בקירות – איך מטפלים בזה?

עובש בקירות – איך מטפלים בזה?

מבין כל התופעות הלא נעימות שמתרחשות בכותלי הבית או המשרד רבים מעידים על עובש בקירות ועל המטרד שזה גורם היות שלא תמיד יודעים מה מקור הבעיה האמיתית. אז איך נגרם עובש ומה צריך לעשות הרבה לפני שניגשים לשלב הצביעה?

הנה לפניכם הכול על אודות הנזקים שיכול לייצר העובש, ממה הוא נובע ואיך אפשר למגר אותו עד תום? כל המידע לפניכם.

עובש בקיר – מה הסיבות?

עובש בקירות הן  נקודות שחורות המצויות על הקיר, נחשבות כתם קטן ועם הזמן מתגברות הנקודות והופכות כתם גדול למדי. תוהים מה פשר הדבר הזה? כך למעשה נראה עובש על הקיר אבל המדאיג יותר שכך הוא בסופו של דבר עלול להתפתח עם כי החדשות הטובות שאפשר למגר אותו ולהפסיקו באמצעות הטיפול הנכון.

 

בעקבות רטיבות קשה בקיר יצוץ לו העובש אבל לא רק. במצב שבו הקיר או התקרה אינם אטומים נראה שיחדרו או יחלחלו המים פנימה והתוצאה ידועה מראש. סיבות נוספות לעובש מקורן בעיבוי קיר כך שהחלונות בבית לא פורקים את עודף הטמפרטורה והאדים שנוצרו מחלחלים וגורמים גם הם לסיבת העובש.

 

כמו כן, עובש יכול להיגרם גם בשל נזילה קשה סמויה בקיר או בתקרה או אז חשוב מאוד לאתר את מקור הנזילה באמצעות שירותי איתור נזילה ולתקן את הדברים בזמן המהיר ביותר. כמו כן, עובש ייגרם גם כשהקיר יהיה רווי בלחות, יחדור את הצבע וייצר בסופו של דבר את המצב הלא נעים הזה.

איך מטפלים בעובש בקיר?

אם הגעתם עד לכאן, אתם משתעלים, עיניכם דומעות ואין לכם מושג מה מקור הבעיה חד משמעית יש לכם עובש בקירות ומה אתם עושים בנידון? אם הסיבה לעובש היא נזילה חיצונית אזי צריך לבצע איטום מחדש אבל קודם לכן "יגולח הטיח עם שכבת העובש וייצבע מחדש". עם זאת אם הסיבה לעובש היא בקיר של חדר הרחצה אזי הסיבה לכך קשורה בלחות שנוצרה בעקבות האדים ולכן במקרה הזה יידרש מכם קודם כול לאוורר את המקום ולוודא כי החלונות בחדר הרחצה יישארו פתוחים אחרי שאתם מטייחים ומסיידים מחדש.