סקר הבית החכם של 2020: 5 תובנות עיקריות

סקר הבית החכם של 2020: 5 תובנות עיקריות

זה 2020 והעולם מחובר מתמיד. האינטרנט של הדברים (IoT) מגיע מעבר לסביבות מסחריות ולבתיהם של אנשים, וממלא את הצרכים היומיומיים במהירות ובקלות רבה יותר. מנעולים חכמים, דוגמת  DOORE  עטורת הפרסים, משלבים באופן אידיאלי טכנולוגיה ואבטחה וכך מכניסים את הבית או המשרד שלכם לעידן הדיגיטלי, תוך שמירה על השליטה (של הגישה) בידיים שלכם.

 

1 – מנעולים חכמים מוסיפים ערך לחיי היומיום שלכם

השוק ממריא סוף סוף כאשר 61% ממשקי הבית מחזיקים במכשיר או מערכת בית חכמה אחת לפחות. זה מונע בעיקר על ידי מכשירים שחוסכים לצרכן כסף או משפרים את האבטחה שלהם, יותר מאשר אלו שרק מציעים נוחות, כאשר מנעולי דלת חכמים מפגינים ערך גבוה במיוחד. DOORE, למשל, מאפשר לכם להתאים את הרשאות הגישה שלכם כדי לאפשר לאנשים שונים להיכנס בזמנים שונים (או להרחיק אותם), מבלי שתצטרכו לחלק או לחפש מפתחות.

 

2 – מנעולים חכמים נחשבים למותרות – אך הם לא חייבים להיות כאלה

המודעות לתכונות וליתרונות של מנעולי דלת חכמים נותרת נמוכה למדי, כאשר 39% מהאוכלוסייה מודים שהם יודעים מעט מאוד על מנעולים חכמים ואינם משתמשים כלל ב"פאר היוקרה" הבלעדי הזה. ולמרות זאת, יצרני מנעולי דלת חכמים מובילים רבים משתמשים בשילוב של טכנולוגיה אלחוטית מבוססת סמארטפונים כדי ליצור פיתרון נעילה ביתי חדשני שכל מי שיש לו מכשיר נייד חכם יכול לרכוש ולהשתמש בו בקלות. מנעולים חכמים יכולים לכלול תכונות כגון נעילה / ביטול נעילה מרחוק ומבוססות על מיקום, הפעלה קולית, בקרת גישה מתוזמנת, התראות בדוא"ל על התראות גישה ושילוב של מצלמה חכמה ומערכות תאורה.

 

3 – ברגע שהצרכנים לומדים כמה מנעולים חכמים נהדרים, הם להוטים לקנות אותם

צרכנים מתלהבים הרבה יותר ממנעולי דלת חכמים ברגע שהם מודעים לתכונות והיתרונות שהוזכרו לעיל. והם נרגשים במיוחד מהסיכוי שכניסה ללא מפתח תסיר את החששות הקשורים לחלוקת ואולי לאיבוד מפתחות פיזיים. עם מנעולים חכמים כמו DOORE, לא ניתן לשכפל או לגנוב מפתחות וניתן לבטל אותם מייד אם הם נופלים לידיים הלא נכונות.

 

4 – צרכני מנעולים חכמים מודאגים מאבטחת הרשת – ומוכנים לשלם עבור טיפול בנושא

צרכנים ממשיכים להביע דאגה מאיומי אבטחת הרשת בזמן השימוש במנעולים חכמים בדלתות הבית שלהם. עם זאת, עדיין סביר יותר שהם ירכשו את המנעולים הזולים ביותר, ולעיתים הכי פחות מאובטחים בשוק. אף ששום מנעול – מכני או דיגיטלי – אינו בטוח ב-100%, אין מקרים מדווחים של בעלי בתים שדיווחו על פריצות של מנעולי הדלתות החכמים שלהם עד כה. יותר ממחצית (57%) מהצרכנים שמחים לשלם עבור התקנת מנעול הדלת שלהם ועל התקנת המערכת ושילובם (51%), כדי להבטיח שהמנעולים שלהם יהיו מאובטחים ככל הניתן. צוות המנעולנים המורשים של   DOORE  מלווה את לקוחותיהם מבחירת המוצרים עד התקנתם, ומבטיחים תחזוקה ותמיכה שגרתית, וכך יוצרים פיתרון נעילה לבית המאובטח באופן מקסימאלי.

5 – אם ניתן לגשת אליו דרך הטלפון החכם, בעלי עסקים יאהבו להשתמש בו גם!

אם אתם אחראים על מתקן, ארגון, מלון או AirBnB, מנעולי דלת חכמים, כמו DOORE, נועדו עבורכם. הרעיון של הימנעות מהטרחה והעלות של הכנת סט מפתחות נוסף עבור כל מנקה, מטפל או עובד, מושך 75% מהאוכלוסייה עליה בוצע המדגם. 70% ציינו כי יש סיכוי גבוה יותר שישקיעו במנעול דלת חכם אם זה יקל על הטיפול בניהול מפתחות בעת השכרת הנכסים שלהם לדיירים לטווח קצר. ולמרות החששות מפני הסוללה, מרבית משתמשי הקצה (הלקוחות העסקיים שלכם) מעדיפים להשתמש בסמארטפון שלהם כדי להיכנס למבנה.

 

שורה תחתונה

בשנת 2020 חלה צמיחה רבה במודעות ובזיקה למנעולים חכמים. עם התכונות והיתרונות של מפתחות, אך מבלי מפתחות פיזיים בפועל, מנעולים חכמים הם החידוש המאובטח והנוח עבור עתיד חדשני לדלתות הבית או העסק שלכם.