אוכל לכלבים בנתניה

אוכל לכלבים בנתניה

באקונה מטטה תמצאו כל מה שאתם צריכים

 

הכלב שלכם אוהב לאכול. כל הכלבים אוהבים לאכול ולכן חשוב מאוד, לנהל ולשלוט במה ובכמה הכלב שלכם אוכל לטובת הבריאות ואורך החיים שלו. מגדלי כלבים רבים טועים לחשוב שמתן אוכל לכלב שלהם מהשולחן ממנו הם אוכלים, הוא סימן של פינוק ושזהו מעשה חיובי, כאשר בפועל, כמעט כל המאכלים שאנחנו בני האדם אוכלים, אינם בריאים ואף יכולים להזיק לכלב שלכם. אז איך בוחרים אוכל לכלבים ואיפה אפשר להשיג את מזון הכלבים האיכותי ביותר לכלב האהוב שלכם? בדיוק בשביל זה, המומחים של אקונה מטטה נתניה, חנות אוכל לכלבים, זמינים לכם למענה ולייעוץ ולליווי בבחירת הכלב של האוכל שלכם.

שניה לפני שאתם מגיעים לחנות המרשימה שלנו, הכנו לכם מספר טיפים חשובים הקשורים למזון כלבים אותם כדאי ושווה לקרוא, לטובתכם ולטובת הכלב המתוק שלכם.

 

טיפים להאכלת כלבים בצורה נכונה ובריאה

 

  • סוג המזון – ישנם סוגים רבים של מזונות לכלבים. חשוב קודם כל להקפיד ולקנות מזון ייעודי לכלבים ולא להאכיל את הכלב בשאריות שלכם. מזון כלבים הינו מזון שהוכן במיוחד עבורם עם כל הרכיבים שהם זקוקים להם לטובת בריאותם ואריכות ימיהם. מזונות כלבים רבים מכילים גם תוספי תזונה שיכולים לשפר את בריאותם ונראותם של הכלבים שלכם. מזון לכלבים מגיע ברמות שונות של איכות ומחיר ולכל אחד מסוגי המזון, יש את היתרונות שלו. הצוות של אקונה מטטה ישמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם בנוגע למזון לכלבים שלכם ולהתאמה הנכונה והמדויקת ביותר לכלב האישי שלכם
  • חטיפים ופינוקים – חטיפים ופינוקים הם דבר חיובי מאוד בתזונה ובחינוך של הכלב שלכם. הם אמצעי מעולה לסייע לכם באילוף הכלב ובתגמול שלו על התנהגות טובה. חשוב מאוד שלא להגזים במתן החטיפים כך שיאבדו מהאפקטיביות שלהם וכן להשתדל ולבחור להם את החטיפים הבריאים שהם גם אוהבים, אך גם מתאימים להם וטובים להם

 

בכל שאלה שיש לכם בנוגע למזון הכלבים שלכם, הצוות של אקונה מטטה ישמח לעמוד לרשותכם בטיפים, עצות, הסברים והמלצות על מזונות לכלבים ועל ההבדלים בינם. והטיפ הכי חשוב שלנו לסיום, גם אם הכלב שלכם לא אוכל או לא אוהב את האוכל שבחרתם לו, יש מגוון רחב של סוגי מזונות לכלבים ואנו נסייע לכם במציאת האחד שנכון לכלב האישי והאהוב שלכם.