טרופיק קידום באינסטגרם

טרופיק קידום באינסטגרם

בעידן שלנו, אין ספק כי אחת הדרכים היעילות ביותר לשווק את העסק שלנו היא באמצעות שימוש, קידום וגלישה ברשתות החברתיות. היום, לא רק שאפשר לנהל עמוד עסקי מצליח וכך להגיע להמון סוגים של לקוחות במקביל, זאת רק על ידי ניהול קמפיין פרסומי חכם וממוקד מטרה, אלא גם שאפשר לפרסם ברשתות חברתיות על פי מה שנקרא רהמרקטינג.

 

למשל, נניח שהחלטת לעשות שינוי רציני, נרשמת לקבוצת ריצה, החלטת שאתה יורד במשקל, משנה לגמרי את התזונה שלך, מנסה לשנות את ההרגלים שפוגעים בגוף שלך כמו מחסור בשעות שינה למשל וממש עושה מהפכה. במקביל אתה מחפש כל מיני דברים ברשת האינטרנט כדי שתוכלו באמת לעשות את השינוי הזה. אתם בודק על סטים לריצה, נעליים, בגדים וכל מה שקשור לזה, אתה בודק על תוספי תזונה מתאימים לתכנית שלך, על איך אתה יכול לשנות את התזונה שלך ועוד ועוד. בתוך המחשב יש מה שנקרא קוקיס, שזה מן ״עוגיות״ אותן המחשב שותל באתרים אחרים וברשתות חברתיות בהתאם לחיפושים שלך בגוגל. פתאום יתחילו להופיע לך קישורים לאתרים הקשורים למה שחיפשת כמו פרסומות לבגדי ריצה בחצי מחיר, פתאום תקבל קישורים להורדת אפליקציות למוזיקה של ספורט ועוד כל מיני דברים.

 

למעשה, אותו רה מרקטינג פועל גם ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק. אז זו אחת הדרכים לשווק את העסק שלך. במקביל, אם אתה מחזיק בדף עסקי בפייסבוק ובפרופיל עסקי באינסטגרם תוכלו להיעזר בשירותים מעולים אותם מספקת חברת טרופיק. קידום באינסטגרם , קידום בפייסבוק, רכישת חבילת לייקים אוטומטיים בפייסבוק ובאינסטגרם, קידום הצפיות שאתה מעלה לרשתות החברתיות ועוד. הגדלת כמות הלייקים, העוקבים ובכלל התנועה של העסק שלך ברשתות החברתיות, תעודד מצב שעוד ועוד אנשים נחשפים לשירותים השונים שאתה מציע מה שיגדיל כמובן את החשיפה שלך בצורה משמעותית. יותר ויותר לייקים המשמעות היא שיותר ויותר אנשים נוכחים לקיום שלך וזה בדיוק מה שצריך במטרה לקדם את עצמך ברשתות החברתיות.