טראפיקס פרסום במדיה חברתית

טראפיקס פרסום במדיה חברתית

כולנו יודעים שהיום, בעידן הדיגיטלי, עידן שבו כמעט כל אחד ואחת מאיתנו נמצא ברשתות החברתיות בממוצע בין 1-5 שעות ביום, אנו מחוייבים להגדיל את הנוכחות שלנו ברשתות החברתיות ולעשות את כל מה שאפשר בכדי שהתנועה שלנו שם תהיה ערה וטובה. לשם כך בטראפיקס בנו עבורכם מגוון של חבילות פרסום במדיה החברתית הכוללות שירותי פייסבוק, לייקים ועוקבים באינסטגרם, קידום צפיות ביוטיוב, דיקום בסאונד קלאוד ועוד..

 

מדוע כדאי להשקיע בפרסום במדיה החברתית?

ראשית, משום שכמו שכבר אמרנו, כולם נמצאים שם. אין אחד שלא צופה בסרטונים ביוטיוב, אין אחד שלא עובר על הפיד שלו בפייסבוק ואין אחד שלא מעלה תמונות לאינסטגרם. לכן, השקעה בפרסום במדיה החברתית מאפשרת לנו להגיע להמון סוגים של קהלי יעד ולכמות גדולה של גולשים גם בארץ וגם בחו״ל. שנית, הפרסום ברשתות החברתיות מאפשר לנו די בקלות להגדיר את קהלי היעד שלנו ואז מראש אנו מפנים את שיטת הפרסום לאותו קהל היעד. לדוגמא אם יש לנו עמוד בפייסבוק בו אנו מפרסמים מוצרים לתינוקות: בגדים, מוצצים, חיתולי בד, מוצרי טקסטיל רכים ומוצרי עיצוב לחדרי תינוקות אנו יכולים להפנות את הפרסום שלנו להורים צעירים, לנשים בהריון וכך להגדיל את הסיכוי שהפרסום אכן יניב תוצאות. דבר נוסף שבגללו שווה להשקיע בקידום ופרסום ברשתות החברתיות הוא העובדה שתהליך קידום זה למעשה מקדם אותנו גם בגוגל מבחינה אורגנית. כלומר אם יש לנו ערוץ ביוטיוב, עמוד בפייסבוק ואתר באינטרנט, העובדה שנשקיע בפרסום ברשתות החברתיות תאפשר לנו להגדיל את החשיפה שלנו גם לאתר האינטרנט שלנו שכן גוגל אוטומטית מקדמת אתרים עם גישה לאותן רשתות חברתיות.

לסיכום, אם יש לכם אתר, שווה לכם להגיע גם לרשתות החברתיות, אם יש לכם עמוד פייסבוק, אולי שווה לכם לשקול פתיחה של ערוץ ביוטיוב או פרופיל עסקי באינסטגרם. בשורה, התחתונה אחרי שכבר בניתם לעצמכם מערך שיווקי אינטרנטי, חשוב להשקיע בקידום הלייקים, הצפיות והתגובות בכל הרשתות החברתיות בהן אתם פעילים.