איך מארגנים אירוע חברה זול, איכותי ומגבש?

איך מארגנים אירוע חברה זול, איכותי ומגבש?

ניהול חברה דורש הרבה יותר מרק ארגון מקצועי, תפעול לוגיסטי או אפילו התנהלות פיננסית חכמה, עשרות השנים האחרונות לימדו את כל מנהלי החברות שחברה מגובשת חברתית, המתנהלת באווירה חיובית ושמחה תהיה פרודוקטיבית הרבה יותר, ובמידה רבה כל עובד כיום מצפה להתנהלות מסוג זה.

סגנונות אירועי חברה

אירועי חברה הפכו להיות דבר שבשגרה – כל עובדי החברה יוצאים יחד לפרק זמן של אחר צהריים עד שבוע יחד – מבלים, נהנים ומתגבשים יחד. מטבע הדברים ענף הפעילויות והאטרקציות התאים את עצמו גם הוא לאופנה החדשה יחסית וכיום מוצעות לעסקים השונים מגוון פעילויות מגבשות. נציין להלן כמה מהן:

מלחמת לייזר טג – העובדים מתאספים במתחם לייזר מוכר, כמו למשל מתחם הלייזר בטירת הכרמל של עולם המשחקים. כל עובד מקבל ציוד ייעודי עבור ה"קרב", והעובדים מתחלקים למספר קבוצות. המטרה – לפגוע כמה שיותר, באמצעות רובה לייזר, במטרות, שהן למעשה מתחרי הקבוצה השניה. מדובר בפעילות מגבשת ומהנה, שאינה כרוכה בהוצאה כספית גדולה. בדומה לכך, ניתן להוציא את עובדי החברה לאירוע פיינטבול, באולינג וכן הלאה.

אריזת מצרכי מזון לנזקקים – מדובר בפעילות שאינה כוללת הוצאה כספית גדולה – אם בכלל, אך לצידה – סיפוק גדול, גיבוש והנאה, הודות להרגשה הטובה שמקבלים העובדים מאריזות המזון שמיועדות לנזקקים, קבלת פרופורציה, עבודת צוות והנאה רבה.

כיצד בוחרים אירוע חברה

בבואנו לבחור אירוע עבור עובדי החברה, עלינו להביא בחשבון מגוון פרמטרים: האם מקרב עובדי החברה ישנם אנשים דתיים ושומרי מסורת? מספר עובדי החברה, סוג האווירה החברתית ואפילו מטרות אירוע החברה אותו אנו מארגנים. אירועי חברה עשויים לשמש מגוון מטרות – החל מיחסי לקוחות או פיתוח מיומנויות עבודה שונות ועד תגמול עובדים על תקופה לחוצה במיוחד.

אירועי חברה זולים ואיכותיים

בבירת אירוע חברה מטבע הדברים ישפיע גם נושא התקציב על סוג האירוע שנארגן – אירוע חברה זול אינו בהכרח אירוע חברה שטחי ומזלזל, במקרים רבים ניתן לארגן אירועי חברה מושקעים ומהנים ביותר גם ללא השקעה כספית ניכרת. תאגידים גדולים מתגאים תמיד ביכולתם להטיס את עובדיהם לחו"ל אבל גם אחר צהריים קסום בטעימת יינות בגליל או משחק פריזבי תחרותי לצד פיקניק מושקע בין עובדי החברה בפארק עירוני עשוי להביא לתוצאה זהה.