איך להישאר שפוי ויציב

איך להישאר שפוי ויציב

היו הרבה הסברים שהוצעו עבור התנהגות שהיא לא יציבה. מאלרגיות לתורשה, כולן נראות סבירות. באיורודה חוסר איזון בין כל שלושת הדוסהאס נחשבת הסיבה הבסיסית. הגוף אינו מסוגל לייצב ולהפוך את הבלאי היומי של ההשפעות הסביבתיות. ואטה מגביר את המהירות, ואפילו מהר מדי, והוא אינו מסוגל להדליק את אש העיכול של פיטה. קאפה נכנס לתמונה ומנסה לייצב את הדוסהאס, ​​אבל הכל עלול להיתקע, מה שיוצר "כוורת תקועה בתוך בוץ". נקודת מבט איורוודית מלמדת כי עליך לכבד את הטבע האינטראקטיבי של הגוף ואת הרגשות, הדיאטה, וההרגלים הידועים בשם התמכרויות. באמצעות הבנה זו ושימוש בתרגולים ותרופות אירוודים, ייתכן שתוכל אפילו לייצב את המצב רוח הדרמטי.

כשמאמצים משטר חיים יומי מתאים תוכל לאזן מחדש את הדושות שלך ואת הרגשות שלך; אך אל תשכח לעשות יוגה ולנשום לרווחה . בנוסף אתה יכול לנסות את הפעולות הבאות על בסיס יומי, ובמיוחד כאשר נכנס בך מצב רוח רע.

לשתות חלב חם בשילוב עם כפית גטמנסי (נורדוסטאכיס גטמנסי) ו 1/2 כפית כל יוגרג' וטריפלה.

טעם: מתוק, חמוץ, , מלוחים וצמחי מרפא.
ריח: ניחוחות מתוקים וחמימים כמו יסמין, ורד וסייג' עוזרים לייצב מצבי רוח.
ראייה: טיפול בצבע באמצעות כחול ירוק או סגול אמור לעזור.
שמיעה: להקשיב לזריחה, אמצע הבוקר, ולשקיעה בשעות המתאימות של היום.
מגע: בנוסף לעיסוי השומן היומי, לעסות את האוזניים פעמיים ביום. גם לעסות את המצח במשך 60 שניות ביום.

זה מאוד חשוב לתרגל טכניקות נשימה והרפיה כגון פראניאמה. תרגול יומי של פראניאמה מרגיע, ומגביר מודעות וחדות. פראניאמה מפעילה את מערכת העצבים והאנדוקרינית על ידי הגדלת החמצן לתוך הדם. פראניאמה היא טכניקת טיהור קלה שפותחת את ערוצי האנרגיות של הגוף.

לאיורוודה יש ​​תוכנית פשוטה של ​​לקיחת אשווגנדה, שאטוורי, ושנקפוספי עבור שחרור לחץ. קח קמצוץ של מוסקט עם גהי, זה מאוד מרגיע ויכול לעזור לך לשחרר את העייפות.

יש מחקר נרחב על כל צמחי מרפא איורוודים. שמאוד קל לקחת, פשוט להכין תה איתם.

מדיטציה פשוטה של ​​מנטרה יכולה מאוד להרגיע, כאשר היא מתבצעת בשעות הבוקר המוקדמות ועושה לך יום יציב נפשית.

יוגה, דרך יפה לשחרר את הצרות שלך ולנקות את הראש. המדע האיורוודי העתיק הוא כמו חבר ותיק רק מלשמוע על חוכמתה הגוף שלך נרגע.