שולחנות קק״ל מחיר

שולחנות קק״ל מחיר

שולחן קק״ל הוא שולחן עשוי עץ מלא, אותו ניתן לרכוש הביתה במטרה לאפשר אירוח נוח ומרווח יותר. את השולחן אפשר למקם במרפסת, על הדק או על הדשא ובעצם להשתמש בו בכל פעם שיש לנו אורחים. במקום שיהיה צפוף כל כך וכולם יצטרכו לשבת קרוב אחד לשני, ניתן לפתוח שולחן קק״ל שולחן עשוי פלטות עץ מלא שאליו בעצם מחוברים שני ספסלים. השולחן יכול להתאים גם למבוגרים וגם לילדים, לישיבה קצרה או ממושכת.

במידת הצורך, ניתן אפילו להכניס את השולחן הביתה כמו למשל בערבי שישי או בשבתות ולאפשר לילדים לשבת בו וכך ליצור ביניהם אינטרקציה מעולה, זמן מצוין לשים את כל הסמרטפונים והטאבלטים בצד ולהיות קצת ביוחד.

סוגים של שולחנות קק״ל

אם אתם שואלים את עצמכם כמה שולחנות קק״ל עולים, אז זה מאוד תלוי בסוג השולחן שאתם בוחרים.  

יש כל מיני סוגים של שולחנות קק״ל כמו למשל שולחן קק״ח שעשוי מעץ אורן פיני משובח, שולחן קק״ל שעשוי מעץ אלון, שולחנות שמגיעים בחלקים ואנו מרכיבים אותם בעצמנו או שולחנות שכבר מוכנים לשימוש. שולחן קק״ל סטנדרטי הוא באורך של 150 סנטימטרים ובגובה של 75 סנטימטרים.  

המחירים של השולחנות נעים בין 350-700 שקלים תלוי בסוג העץ שבחרתם ובגודל של השולחן. ניתן היום להזמין שולחן קק״ל הביתה במגוון רחב של עיצובים.

אז מהם היתרונות של שולחן קק״ל?

  1. מקום נוסף לישיבה השולחן יכול לשמש ממש כמו ספסל בחוץ. הילדים יכולים לצייר או להדביק על השולחן מדבקות, להכין ארטיקים לקיץ או כל פעילות אחרת…
  2. נוי השולחן מוסיף המון חן ונוי לגינה שלכם. אחלה של מקום לצאת החוצה בשעות הפנאי ופשוט לשתות כוס קפה או כל משקה אחר שאתם אוהבים.
  3. פתרון לאירוח כשיש בבית הרבה אנשים, השולחן הרגיל שלנו אף פעם לא מספיק ולכן כדאי לרכוש שולחן קק״ל במחיר מעולה ולא לשבור את הראש בכל פעם שהרבה אורחים מגיעים.

פשוט חפשו בגוגל שולחנות קק״ל מחיר ותוכלו להנות ממגוון של אפשרויות לשולחנות מעוצבים ונוחים לשימוש.

 סוגים של שולחנות קק״ל