נעלי ילדים עודפים

נעלי ילדים עודפים

קניית נעלי ספורט עודפים יכולה להיות קנייה הרבה יותר זולה אך לפני שאתם ממהרים לחנות העודפים הקרובה לביתכם, הנה כמה דברים שכדאי לדעת לגבם. איך זה עובד? למה בכלל לקנות שם? האם למחיר הזול יש גם חיסרון? ועוד שאלות רבות יקבלו תשובה במאמר זה.

מהם נעלי עודפים?

חנויות עודפים באופן כללי הן חנויות שמכילות סחורה שכבר יצאה מהקולקציה. מה זה אומר? יש חנויות בגדים רבות ולא רק חנויות נעליים, שמזמינות קולקציות מסוימות. זו יכולה להיות קולקציית חורף, אביב, סתיו ואפילו קולקציה שמהותה גימיק אחד גדול ולאו דווקא אחת ספציפית לעונה מסוימת. לכל רשת חנויות גדולה יש בדרך כלל גם חנות עודפים שאליה מגיעים כל המוצרים שלא נמכרו ב'עונה', וזאת כדי להיפטר מהסחורה. חניות אלו בדרך כלל מסודרות פחות, חווית הקנייה קצת שונה אך המחיר נמוך מאוד. כמובן שיש גם נעלי ילדים עודפים בחנויות אלו וזו תהיה בחירה כדאית.

מה היתרונות והחסרונות בעודפים?

  • היתרון הבולט ואולי גם היחיד בחנויות נעליים עודפים הוא המחיר. המחיר יכול להיות עד כדי כך זו שתצליחו לקנות נעליים בחצי מהמחיר שנמכרו חודש בודד לפני כן. נעלי עודפים יכולות להגיע למחיר של 100 שקלים ואף פחות, מחיר נוח מאוד ומשתלם ביחס לנעליים בישראל. נעלי ילדים עודפים יכולות לעלות לכם במחיר זה אפילו 2 זוגות ולעתים יותר.
  • חנויות עודפים קיימות גם לרשתות הקטנות יותר וגם לאלו שאינן מותג בין לאומי כמו אדידס למשל. חפשו את החנויות האלו ותחסכו על המחיר הנמוך יותר גם ככה. עוד דבר שחשוב לזכור הוא שבדרך כלל הטבות והנחות שונות לא כוללות גם את חנויות העודפים אז תצטרכו לעשות השוואה מה יהיה יותר זול עבורכם אחרי שקלול זה.

טיפ חשוב לקניית נעלי ילדים עודפים

קניית נעלי ילדים עודפים או בכלל כל פריט לבוש אחר בחנויות אלו חייב להתבצע באותו הרגע שאתם רואים אותו. אולי אחד החסרונות המעצבנים ביותר בחנויות אלו הוא שאין מידות מגוונות ולכן אם אתם רואים נעליים שאתם אוהבים אך הן לא במדיה שלכם, תצטרכו לקוות שתמצאו בעצמכם מידה טובה יותר כי במחסן ככל הנראה אין, כי המחסן הוא בעצם החנות. ראיתם נעל שאתם אוהבים – תרכשו אותה מיד כי שבוע הבא היא כבר לא תהיה.

נעלי ילדים עודפים