כיצד להיות מעורב יותר באינסטגרם

כיצד להיות מעורב יותר באינסטגרם

זה קל להעלות ולשתף תמונות באינסטגרם וחלק מהמשתמשים מרוצים מלעשות רק את זה. אך יש עוד דרכים להגביר את הנוכחות שלך ולמשוך עוד עוקבים בפלטפורמה הזו.

מעורבות היא עדיין המפתח בנטוורקינג חברתי ובאינסטגרם, משתמשים מכל הסוגים כולל בעלי עסקים הרוצים להגביר מעורבות באתר יכולים לעשות זאת בעזרת מספר אסטרטגיות.

תיוג תמונות

תיוג תמונה זו דרך בטוחה להרוויח לייקים ותגובות באפליקציית שיתוף התמונות, אינסטגרם. זה אושר במחקר שנעשה על ידי דן זארלה, שכותרתו "מדעי אינסטגרם."

זה אפשרי לתייג אנשים בתמונות אינסטגרם. למעשה, משתמש יכול לתייג עד שלושים אנשים בתמונה אחת.

וחוץ מאנשים, אתה גם יכול לתייג את המיקום שלך.

כשאתה מתייג אנשים, אתה חושף את התמונה שלך ליותר אנשים. האנשים שאתה מתייג יקבלו התרעה דבר המגביר את הסיכוי שהתמונה שלך תקבל לייק או תגובה. החברים והעוקבים של האנשים שתייגת גם יוכלו לראות את התמונה בעוד שגם אנשים המחפשים מיקומים ספציפיים יוכלו לראות אותה.

להשתמש במילים לייק ותגובה

אסטרטגיה נוספת שיכולה להשיג לתמונות שלך יותר לייקים ותגובות היא השימוש במילים לייקים ותגובות בכיתוב שלך. קח בחשבון שכמשתמש באינסטגרם אתה יכול להוסיף כיתוב לתמונה שלך. הצעד הזה הוא חשוב מאחר והוא נותן לעוקבים שלך מושג במה עוסקת התמונה שלך.

הוסף פילטרים

פילטרים הופכים תמונות באינסטגרם ליותר מושכות. ישנם סוגים שונים כמו אלו המבהירות את התמונות שלך, יוצרים ריווי או אי-ריווי לתמונות שלך, ואחד המאפשר לך ליצור את התמונה הקלאסית בשחור לבן.

אך המחקר מציין, שהפילטר הטוב ביותר הוא "הפילטר הנורמלי" הנותן לך לפרסם את התמונה כפי שהיא ללא אפקטים מיוחדים.

על פי המחקר, התמונות עם הפילטר הנורמלי מרוויחות את המספר ביותר של לייקים ותגובות. שלושה פילטרים פופולאריים אחרים הם ווילו, ואלנסיה וסיירה.

נושא התמונה

נושא התמונה הוא תמיד גורם עיקרי במשיכת תשומת לב ממשתמשי אינסטגרם וקבלת לייקים ותגובות. התמונות המציגות פנים נמצאו פופולאריות יותר בהשוואה לתמונות המציגות חפצים, מקומות או נוף.

תמונות המציגות סלפי או קבוצה של אנשים זוכות ליותר תשומת לב. הם זוכות לעלייה של 35 בלייקים לעומת תמונות ללא פנים.

עכשיו שאתה יודע את הצעדים הללו, וודא שאתה מתאמן עליהם בכל פעם שאתה מתחבר לחשבון האינסטגרם שלך.

אינסטגרם