הדרכה קלינית בסיעוד באמצעות לומדה

הדרכה קלינית בסיעוד באמצעות לומדה

הלומדה היא כלי נהדר להעביר כל חומר בין אם הוא נחשב למסובך או נחשב לבסיסי מאוד, אך למעשה יש לה עוד יתרונות רבים אחרים. הנה כמה מהבולטים שבהם, אפילו בהדרכות מסובכות מאוד כמו הדרכה קלינית בסיעוד.

הדרכה בכל מקום ובכל שעה

אחד הדברים שכולנו צריכים הוא זמן. אם היה לנו יותר זמן החיים שלנו היו נראים אחרת לגמרי אך כמובן שהעניין הזה לא ישתנה ולא משנה איזו המצאה תצא לעולם. מה שכן אפשר לעשות הוא לחסוך את הזמן שאנו מבזבזים על כל מיני פעולות ומשימות בחיים, מה שמסביר המצאות החשובות של ימינו. אחת מההמצאות האלו היא הלומדה והיא למעשה חוסכת זמן רב כי היא מעבירה את החומר בצורה הרבה יותר טובה. מלבד העובדה שהיא מעבירה את החומר בצורה איכותית יותר, אפשר לפתוח את הלומדה בכל מקום שרוצים ובכל שעה, ולראות את החומר מול העיניים.

אלו עוד יתרונות יש בלמידה באמצעות לומדה?

  • הדרכה קלינית בסיעוד באמצעות לומדה עדיפה כיוון שהיא ממחישה טוב יותר את חומר הלימוד. בסיעוד יש כל מיני מצבים מסובכים שקשה מאוד להסביר אותם, כמו למשל פצוע שמגיע עם כמה פציעות והרופא דורש כל מיני משימות מכל האחים והאחיות שעוזרים לו בניתוח, או הסברים מקיפים אך חפיפה לאח חדש שמצטרף לצוות. כל אלו יהיו הרבה יותר נוחים כאשר הלומדה תסדר את המשימות והחומר מול עיני התלמיד.
  • הלומדה יכולה להפוך את הלמידה להרבה יותר מובנת גם ברמת השפה. יש לא מעט אנשים שמתקשים בעברית או מתקשים לתרגם חלק מהמילים לשפה מקצועית יותר, לאנגלית, ולכן הלומדה יכולה לעזור להם. את הלומדה ניתן לתרגם לכמה שפות וכל אחד יוכל ללמוד יחד עם אחרים בדיוק את אותו החומר, פשוט בשפה אחרת.
  • למידה באמצעות לומדה יכולה לעבור עדכונים בצורה פשוטה יותר. נושאים רפואיים עוברים עדכונים יותר מכל נושא אחר ולמעשה זו אחת הנקודות החשובות ביותר שצריך לקחת בחשבון בכל תוכנית לימוד. עצם העובדה שהחומר מועבר בתוכנה שנשלטת אונליין, הופכת את עדכון החומר למשימה הרבה יותר פשוטה מכל שיטת לימוד אחרת.

הדרכה קלינית בסיעוד באמצעות לומדה