עוקבים באינסטגרם בחינם

עוקבים באינסטגרם בחינם

מי מאיתנו לא רוצה שיהיו לו הרבה עוקבים ולייקים באינסטגרם? אספנו עבורכם טריקים וטיפים שיעזרו לכם לשדרג את הפרופיל ולהשוויץ לכל החברים באלפי הלייקים והעוקבים שתקבלו. אז איך מקבלים עוקבים באינסטגרם בחינם ?

תיוגים:

התיוגים קיימים ונפוצים ברשתות חברתיות ופורומים רבים כל כך. גם באינסטגרם כאשר חבר מפרסם תמונה שאתם מופיעים בה, תוכלו לבקש ממנו שיתייג אתכם בה וכך העוקבים שלך יראו את הפרופיל שלכם ואף יעקבו אחריכם.

פרגנו:

באינסטגרם, כמו בחיים האמיתיים, קוצרים מחמאות בעקביות רק אם מחלקים אותן בחזרה. אל תתקמצנו בלייקים ובתגובות ופרגנו לאנשים שאתם עוקבים אחריהם וגם לאנשים שאהבתם את התמונות שלהם.

האשטאגים:

האשטגים מועילים במיוחד לקדם את הפוסט שלכם במילה מסוימת. עקבו אחר האשטאגים בנושאים שמעניינים אתכם וכך תוכלו לעקוב אחר אנשים שמעלים תמונות שמעניינות אתכם ושיש לכם איתם תחומי עניין משותפים, וכך הם יעקבו אחריכם בחזרה. תייגו כל תמונה שאתם מעלים בהאשטאגים רלוונטים לנושא התמונה. לדוגמה: במידה והעלאתם תמונה של כלב, תייגו: #dog וכך אנשים שמחפשים כמוכם תחומי עניין משותפים, יוכלו לעקוב גם אחריכם.

בלי חפירות!

אנשים לא אוהבים כאשר התיבה שלהם מכילה יותר מדי תמונות של אדם אחד. אל תפרסמו יותר מדי תמונות עד כדי הצפה, אך אל תיתנו לעוקבים שלכם לשכוח מכם. פרסמו תמונה פעם ביום או יומיים על מנת לא להציף לאנשים את הפיד כי אם תציקו להם – הFollow ירד.

  עוקב על עוקב:

העיקרון הוא די פשוט – עוקבים אחר כמות גדולה של אנשים וכך הסיכוי שהאנשים יעקבו אחריכם בחזרה יעלה. אך אל תעקבו אחר יותר מדי אנשים כי בעיני העוקבים הדבר הזה יוריד את ערככם ואת הסיכוי שתראו את התמונות של אותו עוקב לעתים תכופות ותעשו עליהן לייקים.

גיוון:

מיליון תמונות שנראות אותו הדבר או אפילו עם פילטר זהה לא עושות חשק לעקוב אחריכם. ככל שהדף שלכם יהיה יותר מעניין, צבעוני ומיוחד, ככה יהיו לו יותר כניסות, לייקים ועוקבים.

קונספט:

אוהבים תחום מסוים שאתם רוצים לשתף איתו את החברים שלכם? האינסטגרם יכול להוות בשבילכם פריצת דרך! להקבע על קונספט מיוחד לפרופיל יכול להיות אפשרות מצוינת כי אנשים כמוכם שאוהבים את התחום יעקבו אחריכם ויתייגו אתכם.