פוליאוריטן – מה זה?

פוליאוריטן – מה זה?

אחד הצרכים החשובים בבתים, בעסקים ובמוצרים שונים הוא בידוד תרמי

בידוד תרמי הוא צורך בסיסי מאין כמותו בסביבת מחייה מודרנית, וכן עבור ייצור של מוצרים שונים ומגוונים. בידוד תרמי הוא למעשה היכולת שלנו לקיים שגרת חיים תקינה בסביבה בה לא סובלים מקור קיצוני גם כאשר בחוץ הטמפרטורות נמוכות למדי – וזהו צורך שרבים מאתנו פשוט מקבלים כמובן מאליו, מבלי שאנחנו מבינים עד כמה זה לא. בבתים עם בעיות בידוד – מרגישים זאת היטב. בידוד תרמי הוא נחוץ גם בייצור של מוצרים שונים כמו מקררים, וכן עבור משטחים כמו רצפות דק של מרפסות וכדומה. הפתרון האיכותי ביותר בתחום זה כיום הוא פוליאוריטן.

מהו בדיוק פוליאוריטן, כיצד מייצרים אותו ומה היישומים שלו כיום?

  • מה זה בכלל? פוליאוריטן הוא חומר פולימרי, כלומר תרכובת של מולקולות אורגניות שונות בשילוב חומרים הנקראים הידרוכסיל ובשילוב של זרז שגורם להתקשות מחדש שלו. כל זה אולי לא מובן לכם, אבל מה שאתם צריכים לדעת הוא שמדובר בחומר המבודד האיכותי ביותר מבחינת טמפרטורה שקיים כיום, כאשר הדבר היחיד שמבודד טמפרטורה טוב יותר הוא ואקום. משום כך, היישום שלו בבידוד תרמי הוא נרחב.
  • מה היישומים שלו? כפי שניתן להבין, משתמשים בפוליאוריטן כיום בעיקר עבור מטרות של בידוד תרמי. הבידוד התרמי הזה יכול להיות בשילוב החומר בייצור של מקררים או חדרי קור, וכן בהתזה על קירות, על רצפות או במרחבים אחרים על מנת ליצור בידוד תרמי כשזה נפגע או כאשר מבינים שישנה בעיית תכנון כזו או אחרת. התזה של חומר זה צריכה להתבצע בצורה מקצועית ביותר על ידי שירות המתמחה בכך, שמבטיח בידוד איכותי שמיושם בצורה בטיחותית ומקצועית.

שירות מקצועי של התזת פוליאוריטן יכול לבודד עבורכם כל מרחב ופריט

התזת פוליאוריטן היא לא עניין של מה בכך – זהו שירות מקצועי שצריך להתבצע בצורה זהירה ובטיחותית, ולשם כך נדרשים אנשי מקצוע בתחום ולא פחות מכך. כיום ישנן חברות המתמחות בתחום זה – וחברה שכזו היא השירות אליו אתם צריכים לפנות כשאתם צריכים לבודד תרמית כל פריט באשר הוא.