מכונת בועות סבון לאמבטיה

מכונת בועות סבון לאמבטיה

חדר האמבטיה לא חייב להיות מקום שהילדים חוששים ממנו והוא אף יכול להיות המקום שהם ישמחו להיכנס אליו. מה צריך לעשות כדי לגרום להם להרגיש כך. לבחור באביזרים הנכונים, ומכונת בועות סבון לאמבטיה היא אחד מהם.

מה זה מכונת בועות סבון לאמבטיה?

מכונת בועות סבון פשוטה מאוד להבנה כי מדובר בסך הכול במכונה די קטנה שמייצרת בועות סבון בקצב יחסית מהיר. כמובן שבועות הסבון יוצאות מושלמות ויכולות להתעופף לכל כיוון, כאשר מכונות אלו לרוב יהיו קטנות וגם די זולות. את המכונות יש להזין באופן ידני במים וכמובן בסבון המיועד אליה, ולאחר מכן כל מה שיש לעשות הוא להפעיל כשרוצים בועות מגניבות. המכונה מתאימה לגילאים צעירים מגיל שנה כאשר התינוק כבר מבין מה קורה סביבו ועד גיל 5-6 וכמובן לפי ההעדפה של הילד. מכונת בועות סבון זו זולה מאוד ואפשר להשיג אותה במקומות רבים.

איפה רוכשים מכונת בועות סבון לאמבטיה?

 

  • אולי מכונת בועות סבון לאמבטיה נשמעת לכם כמו דבר שקשה מאוד להשיג אך בחנויות תינוקות וחנויות צעצועים תוכלו להתרשם מכמה דגמי מכונות. כמובן שהמכונות שתראו ברשתות הללו יהיו רק חלק קטן מהדגמים שקיימים בעולם כולו אך בכל זאת יהיה לכם מבחר להתרשם ממנו. אפשר לחפש ברשתות החנויות הגדולות ולבטח תמצאו משהו שמתאים לכם.

 

  • בחנויות אינטרנטיות היום יש הכול ובעיקר דברים מגניבים כמו מכונת בועות סבון. המכונה עצמה אינה גדולה אך יש גם מכונות גדולות יותר שפחות מתאימות לאמבטיה אלא למסיבות ולאירועים. בכל מקרה את כל סוגי המכונות אפשר למצוא באינטרנט ולא רק באתרים כמו איביי ואמזון אלא גם באתרים של חברות ישראליות שבין היתר מציעות מכונות אחרות כמו תותחי קצף, מנורות לד מגניבות למסיבות, הפקת אירועים, ציוד לאירועים וכולה.

האם לקנות או להשכיר?

השכרת מכונות בועות סבון נפוצה בעיקר לאירועים גדולים יותר כמו חתונות, מסיבות לילדים קטנים וכמובן מועדונים, אך כשמדובר במכונה קטנה שמיועדת לאמבטיה העניינים מעט משתנים. בדרך כלל מכונה כזו תצטרכו לקנות וגם אם הייתה אפשרות להשכיר אותה לתקופה, הדבר היה פחות משתלם. המחיר שלה לא גבוה בגלל ונע בין 150 ועד 500 שקלים.

מכונת בועות סבון