אינסטלטור במודיעין – איך תדאגו שלא עובדים עליכם?

אינסטלטור במודיעין – איך תדאגו שלא עובדים עליכם?

אחרי שנים של עבודה בתחום האינסטלציה, המים והביוב הרשו לי לספר לכם על מקרה בו נתקלתי לאחרונה. אישה בגיל 80, אימא של חבר קרוב שלי סבלה מבעיה שחוזרת על עצמה שוב שוב באסלה שבשירותים. הדבר פגע משמעותית באיכות החיים שלה ומנע ממנה לשמור על שירותים נקיים ומריחים שכן כמעט בכל פעם שהורידה את המים, אלה עלו מעלה והציפו את חדר האמבטיה מה שגרם לה שוב ושוב להשקיע את מירב כוחותיה שאינם רבים בעקבות גילה בניקוי חדר השירותים פעם אחר פעם.

 

אחרי ניסיונות חוזרים של בנה לתקן את הבעיה בעזרת פומפה ותכשירים שונים לטיפול בסתימות, הסתבר שמדובר בבעיה חמורה יותר, בעיה הדורשת הסתכלות של בעל מקצוע מוסמך שפועל שנים בתחום. באותה תקופה הייתי עם משפחתי בטיול בחוץ לארץ מה שמנע ממני לבדוק את הבעיה בעצמי. מבלי לספר על כך לבנה, לאחר שפגשה שכן בסופר מרקט השכונתי וסיפרה לו על הבעיה התברר לה כי אחיו אינסטלטור ״מוסמך״.

 

תוך שעה התייצב בביתה, בדק את הבעיה שמקורה בכלל בצנרת הביוב ונתן לה הצעת מחיר של לא פחות מ- 2,500 שקלים. מחיר מופקע ולא הגיוני לכל הדעות. אז נכון, הבעיה אותרה, נפתרה תוך זמן קצר יחסית אך כמו ששמעתם, אימו של החבר שלי נדרשה לשלם 2,500 שקלים עבור עבודה שהמחיר שלה הוא הרבה פחות מזה. כסף שיכלה לעשות איתו עוד הרבה דברים אחרים משמע האינסטלטור הזה פשוט ניצל את תמימות הדעת שלה וחוסר ההבנה.

 

זו ההזדמנות שלי לפנות אליכם – מבוגרים וצעירים להם הורים, סבים וסבתות מבוגרים מהם שהגיעו לגיל בו אין הבחנה ואין להם את היכולת להשוות מחירים באינטרנט ולהתייעץ עם כמה אינסטלטורים במקביל. כאן אתם נכנסים לתמונה ומתבקשים להיות עירניים ולהסביר להורים ולסבים שלכם כי אתם תעשו את השוואת המחירים ותאתרו עבורם בעל מקצוע שהוא גם זמין, גם מקצועי וגם הגון בהצעת המחיר שלו. אל תתנו מקום לבעלי מקצוע שכל מה שהם עושים זה לנצל את הקשיש, את החלש ואת זה שהכי קל לנצל אותו.