אדיר מילר הופעות

אדיר מילר הופעות

אם תזינו את מילות החיפוש "אדיר מילר מאלתר" סביר להניח שתקבלו מלא תוצאות חיפוש, ולא סתם.

אדיר מילר, קומיקאי וסטנדאפיסט ישראלי המופיע בכל רחבי העולם. ההופעות שלו נחשבות לבין המצחיקות והמוצלחות ביותר.

בכמה חיפושים פשוטים, תוכלו להגיע למספר רב של הופעות שבו אדיר מופיע, כך שאם לא יצא לכם להיות בהופעה שלו- אתם יכולים לנסות.

סביר להניח שאתם מכירים את מופע האילתורים של אדיר מילר- הוא נחשב לאחד המופעים היותר מצחיקים שנעשים בזמן האחרון, וזהו כמובן המופע "אדיר מילר מאלתר", המשודר לעיתים בערוץ 2, ותוכלו למצוא קטעים ומופעים שלמים גם בYoutube ובאתרי הVOD  של מאקו (MakoTV).

אחת התוכניות שאדיר הנחה והופיע היא "ערב אדיר" (אפשר להבין את המשחק מילים בשמה של התוכנית). "ערב אדיר" שודרה בהנחיית אדיר מילר ששודרה בערוץ 2 (רשת) בשנים 2002 – 2004.

התוכנית נבנתה במעין תוכנית אירוח, שבה מתארחים דמויות שונות, חלקם דמויות פיקטיביות וחלקם דמויות המחקות אנשים אחרים בצורה מצחיקה והומוריסטית. הרבה מפורסמים התארחו בתוכנית לראיונות כביכול ולהשתתפות במערכונים.

אלו הם חלק מהחיקויים שאדיר מילר הציג בתוכנית – יאיר לפיד, רפי גינת,  אביגדור ליברמן, יהורם גאון, חיים הכט, אביעד קיסוס, צביקה פיק, ניסים משעל, דודו טופז.

וכיכב כמה דמויות:

סיון – ילדה סנובית, הרבתה להשתמש בביטוי "חומה" המביע התעלמות. נעלבת בקלות.

גרגורי-איש רוסי. הנחה פינה בשם "מדברים עם גרגורי".

 

ביחד עמו, כיכבו גם רועי בר נתן, יובל סמו, אלי בן דוד ועמי אינג'ר (חלקם היו יוצאי התוכנית "דומינו").

 

תוכנית נוספת של אדיר הייתה "היכל תרבות", שאותה הנחה ביחד עם שלישיית "מה קשור" המפורסמת, שגם זכתה להכרה רבה בשידורי הטלוויזיה.