שכפול מפתחות לרכב ניסן

שכפול מפתחות לרכב ניסן

שכפול מפתחות לרכב ניסן כולל בתוכו התייחסות לגורמים רבים

כיום מפתחות הרכבים הינם מפתחות משוכללים ביותר, אשר כוללים בתוכם כמה מערכות שנועדו להבטיח כי רק המפתח המקורי יוכל לפתוח את הרכב ולהתניע אותו, כך שרכבנו יהיה בטוח מפני גניבות. מסיבה זו, שכפול מפתחות לרכב ניסן צריך להתבצע בצורה מקצועית ומדויקת ביותר בכדי שהמפתח המשוכפל ישרת אותנו כנדרש.

אז כיצד מתבצע שכפול מפתחות לרכב ניסן ואילו גורמים נלקחים בחשבון?

  • צורת המפתח: מפתחות לרכב, בניגוד למפתחות לבית, מקודדים משני צדיהם. כאשר מבצעים שכפול מפתחות לרכב ניסן, חשוב להעתיק בצורה מדויקת ביותר את קידוד המפתח המקורי למפתח החדש, בכדי להבטיח התאמה בין המפתח לבין הסוויץ'. כמו כן, ישנם מפתחות הכוללים בתוכם רכיבים מגנטיים המשפיעים על התאמתם לרכב, אשר גם אותם יש להעתיק במדויק למפתח המשוכפל. מסיבה זו יש לבצע שכפול מפתחות לרכב ניסן רק במכשירים הייעודיים לכך, ושכפול מפתח שכזה בצורה ידנית או בעזרת מכשירים לשכפול מפתחות לבית הינו כמעט ובלתי אפשרי.
  • אימובילייזר: אימובילייזר הינה מערכת ניתוק מנוע, המאפשרת לנו לנתק את המנוע מהרכב כאשר הוא אינו פועל, כך שיהיה קשה ביותר לגנוב אותו. במפתח הרכב ישנו שבב המתקשר עם מחשב הרכב, ומורה לו לחבר ולנתק את המנוע לפי הצורך. כאשר אנו משכפלים מפתחות, חשוב לקודד שבב במפתח החדש אשר ידע גם הוא לתקשר עם מחשב הרכב בכדי להבטיח כי המנוע יתחבר ויתנתק בהתאם לצרכינו. גם קידוד זה נעשה באמצעות המכשור המתאים, ובמידה והוא אינו מתבצע כראוי לא נוכל להתניע את הרכב גם אם המפתח מתאים לסוויץ'.
  • שליטה בנעילה ובבגאז':כיום רוב המפתחות מגיעים מחוברים לשלט רחוק המאפשר לנו לפתוח ולנעול את הרכב ממרחק וכן לשלוט על פתיחת הבגאז'. שכפול מפתחות לרכב ניסן כולל גם שכפול שלט זה, היות והוא מסייע לנו בפתיחת ונעילת הרכב ומהווה חלק בלתי נפרד מהמפתח. את השלט יש לקודד גם כן בדרכים הנכונות בכדי להבטיח שהוא אכן יוכל להשפיע על הרכב עצמו. כמו כן, לעיתים קרובות נוכל למצוא את שבב האימובילייזר בשלט, ולכן רכבים רבים בעלי מערכת אימובילייזר יגיעו גם עם שלט לשליטה מרחוק בנעילת הרכב, וכן על בעל המקצוע המבצע את שכפול המפתח להציב את כלל השבבים בשלט בצורה כזאת שכולם יעבדו כנדרש ולא יפריעו זה לעבודתו של זה.

שכפול מפתחות לרכב ניסן צריך להתבצע בצורה מדויקת ומקצועית

הגורמים השונים המשפיעים על פעולת המפתח מחייבים אותנו להיעזר בבעל מקצוע לשם שכפול מפתחות לרכב ניסן, אשר עושה שימוש במכשור המתאים לשם שכפול כלל רכיבי המפתח בצורה נכונה, ואשר יוכל ליצור לנו העתק אשר יפעל כמו המקור לא רק בפתיחת הרכב, אלא גם בחיבור המנוע, התנעה ושליטה על נעילתו מרחוק.